|
Zespół Szkół Nr 2 im. Michała Kajki ul. Karola Barke 3, 13-100 Nidzica tel./fax (89) 625-22-30
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 8152 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTWOWA NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna - gazetka szkolna - świetlica - przyjazna atmosfera
GIMNAZJUM NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI
- wysoki poziom kształcenia - biblioteka szkolna - wszechstronny rozwój ucznia
|
Misja i wizja szkoły
Uczymy prawdy, kształtujemy piękno i wychowujemy do twórczego działania w zjednoczonej Europie.
Działamy po to, aby:
- nasi uczniowie - maksymalnie rozwinęli swoje umiejętności i postawy sprzyjające ich dalszemu rozwojowi indywidualnemu i społecznemu
- ich rodzice – darzyli nas zaufaniem, współdecydowali w sprawach szkoły oraz aktywnie wspierali podejmowane działania
- nauczyciele – wspomagali siebie nawzajem w organizowaniu i realizacji procesów edukacyjnych, systematycznie podnosili swoje kwalifikacje, a zmiany wprowadzali w wyniku wspólnych ustaleń dążąc do doskonalenia efektów swojej pracy
- pracownicy administracji i obsługi – wspomagali aktywnie realizację zadań podejmowanych przez uczniów, nauczycieli i rodziców oraz dbali o to, by pozytywnie postrzegany był wizerunek szkoły przez osoby przekraczające jej próg
- szkoła była integralną częścią środowiska swoich uczniów, zapewniała warunki realizacji przyjętych celów, zadań oraz była przyjazna dziecku zdrowemu i niepełnosprawnemu
Cele edukacji szkolnej:
- wyposażenie uczniów w wiedzę i umiejętności stosownie do ich rozwoju i zdolności
- rozbudzenie potrzeb korzystania z dzieł myśli ludzkiej i dóbr kultury, rozwijanie wrażliwości estetycznej i zdolności twórczego myślenia, zachęcanie uczniów do samokształcenia
- umożliwianie poznania języka i metodologii dziedzin wiedzy
- ułatwianie rozumienia i poznawania samego siebie, odnajdywanie swego miejsca w społeczeństwie, przyjmowanie odpowiedzialności za siebie i innych
- stwarzanie i ułatwianie możliwości uczestnictwa w kulturze
- rozwijanie wrażliwości moralnej, otwartość na poglądy i potrzeby innych ludzi
- ukształtowanie racjonalnego podejścia do problemów życiowych, w tym do kryzysu okresu dojrzewania i umiejętności ich rozwiązania
- umożliwienie uczniom świadomego wyboru dalszego kierunku kształcenia, wyrabianie przekonania, że trzeba i warto się uczyć
- utworzenie warunków do samorealizacji dzieciom niepełnosprawnym
- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom zdrowym i niepełnosprawnym
- utworzenie warunków do nawiązania kontaktów dzieci niepełnosprawnych z rówieśnikami ze szkół integracyjnych
- rozwijanie pozytywnej postawy w kontaktach między dziećmi zdrowymi i niepełnosprawnymi
- uwzględnienie zdolności i możliwości ucznia oraz jego wkładu pracy
- rozwijanie tożsamości europejskiej budowanej na gruncie miłości do drugiego człowieka oraz miłości do „Małej Ojczyzny”
- rozwijanie tożsamości narodowej
- ukształtowanie świadomości, że zawód nie jest wybierany na całe życie
ZAPRASZAMY!
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|